wonderlife.pl - Zostań gwiazdą
Ikona
Czy mogę wysłać Premium SMS z innego państwa niż Polska?
Niestety w tej chwili obsługiwane są tylko polskie sieci komórkowe.

Ikona
Czy można odzyskać Brylanty, których ważność wygasła?
Nie. Po utraceniu ważności Brylanty przepadają bez możliwości ich odzyskania.

Ikona
Jak doładować Brylanty korzystając z komórki?
Należy przejść do działu Brylanty. Na następnej podstronie ukaże Ci ...

Ikona
Kiedy załaduję nowe Brylanty, to stara ważność mi się wydłuża?
Tak. Ważność wszystkich Brylantów (również zamówionych wcześniej) wydłuża się o ...

Ikona
Czy po wysłaniu SMS-a będę otrzymywać później jakieś SMS-y promocyjne?
Nie. Jedynym SMS-em jaki otrzymasz będzie SMS z kodem zwrotnym ...

Ikona
Jak doładować Brylanty korzystając z płatności przelewem/kartą?
Należy przejść do działu Brylanty. Na następnej podstronie ukaże Ci ...

Ikona
Ile trwa realizacja zamówienia Brylantów poprzez przelewy?
Zależy od wybranego kanału płatności. Niektóre banki realizują natychmiastowo, niektóre ...

Ikona
Jeśli pomylę w treści SMS-a literki, to czy zabierze mi kasę?
Niestety zabierze.

Ikona
Czy otrzymany kod Premium SMS ma ważność?
Nie. Otrzymany kod Premium SMS nie ma ważności.

Ikona
Jeśli źle wpiszę kod to mogę go wpisać drugi raz?
Tak, kod nie traci wtedy ważności, możesz go ponownie napisać ...

Ikona
Czy po wpisaniu kodu Premium SMS trzeba czekać na realizację zamówienia?
Nie. Po wpisaniu kodu Brylanty automatycznie są dodane do Twojego ...



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy - np. z zamówieniem Brylantów, zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail help@wonderlife.pl. Przy kontakcie z obsługą proszę używać języka polskiego lub angielskiego.