Rewizja 5283 | Aktualna wersja | ||||
---|---|---|---|---|---|
f | 1 | [size=13][b]Jak zrobić kształt ubrania?[/b][/size] | f | 1 | [size=13][b]Jak zrobić kształt ubrania?[/b][/size] |
2 | 2 | ||||
3 | Po pierwsze - przyjrzyj się avatarowi! Dokładnie zobacz | 3 | Po pierwsze - przyjrzyj się avatarowi! Dokładnie zobacz | ||
> | gdzie ma rękę, nogę, palce, biust, biodra, oczy, pępek. | > | gdzie ma rękę, nogę, palce, biust, biodra, oczy, pępek. | ||
> | Nasze postacie nie stoją idealnie na wprost Ciebie, zwró | > | Nasze postacie nie stoją idealnie na wprost Ciebie, zwró | ||
> | ć na to szczególną uwagę. | > | ć na to szczególną uwagę. | ||
n | 4 | Po drugie - zaplanuj! Wyobraź sobie, bądź naszkicuj, dok | n | 4 | Po drugie - zaplanuj! Wyobraź sobie (bądź naszkicuj) dok |
> | ładnie całe ubranie. Gdzie będzie się marszczyło? Gdzie | > | ładnie całe ubranie. Gdzie będzie się marszczyło? Gdzie | ||
> | będzie miało guziki? Jak ułożyć rękaw/nogawkę? | > | będzie miało guziki? Jak ułożyć rękaw/nogawkę? | ||
5 | 5 | ||||
6 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/9/99/9 | 6 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/9/99/9 | ||
> | 9b/3cc48e0a-1575-11e4-862a-0025909ad9fa/szkicsciezki.png | > | 9b/3cc48e0a-1575-11e4-862a-0025909ad9fa/szkicsciezki.png | ||
> | [/img][/center] | > | [/img][/center] | ||
7 | 7 | ||||
8 | Po trzecie - działaj! Kształt najlepiej zrobić [b]ścieżk | 8 | Po trzecie - działaj! Kształt najlepiej zrobić [b]ścieżk | ||
> | ami[/b]. Wtedy masz pewność, że wyjdzie równy, a brzegi | > | ami[/b]. Wtedy masz pewność, że wyjdzie równy, a brzegi | ||
> | nie będą poszarpane czy rozmazane. Ustaw narzędzie, kolo | > | nie będą poszarpane czy rozmazane. Ustaw narzędzie, kolo | ||
> | r wypełnienia i obrysuj nimi szkic. Działaj zasadą trzec | > | r wypełnienia i obrysuj nimi szkic. Działaj zasadą trzec | ||
> | h punktów. Pomiędzy dwa punkty, które określają zakres n | > | h punktów. Pomiędzy dwa punkty, które określają zakres n | ||
> | p. jakiegoś wygięcia, dodaj trzeci punkt i przeciągając | > | p. jakiegoś wygięcia, dodaj trzeci punkt i przeciągając | ||
> | go z wciśniętym klawiszem CTRL, wygnij w odpowiedni spos | > | go z wciśniętym klawiszem CTRL, wygnij w odpowiedni spos | ||
> | ób. Po obrysowaniu całego kształtu naciśnij prawym przyc | > | ób. Po obrysowaniu całego kształtu naciśnij prawym przyc | ||
> | iskiem myszy na obrazku i wybierz opcję "Wypełnij ścieżk | > | iskiem myszy na obrazku i wybierz opcję "Wypełnij ścieżk | ||
> | ę...". I gotowe! Pamiętaj tylko, że niektóre marszczenia | > | ę...". I gotowe! Pamiętaj tylko, że niektóre marszczenia | ||
> | powinny wystawać poza kształt ubrania. Jeśli nie zaznac | > | powinny wystawać poza kształt ubrania. Jeśli nie zaznac | ||
> | zysz tego ścieżkami, zrób to ręcznie pędzlem. | > | zysz tego ścieżkami, zrób to ręcznie pędzlem. | ||
9 | 9 | ||||
10 | 10 | ||||
11 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/f/f1/f | 11 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/f/f1/f | ||
> | 1b/622f07eb-1572-11e4-8504-0025909ad9fa/narzedziesciezki | > | 1b/622f07eb-1572-11e4-8504-0025909ad9fa/narzedziesciezki | ||
> | .png[/img][/center] | > | .png[/img][/center] | ||
12 | ^Takie ustawienie narzędzia ścieżki pozwoli nie tylko zr | 12 | ^Takie ustawienie narzędzia ścieżki pozwoli nie tylko zr | ||
> | obić wygodnie wypełnienie ubrania, ale w późniejszych et | > | obić wygodnie wypełnienie ubrania, ale w późniejszych et | ||
> | apach ułatwi rysowanie różnego rodzaju linii czy pasków. | > | apach ułatwi rysowanie różnego rodzaju linii czy pasków. | ||
13 | 13 | ||||
14 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/5/55/5 | 14 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/5/55/5 | ||
> | 54/6a773df3-1573-11e4-8327-0025909ad9fa/wypelnieniesciez | > | 54/6a773df3-1573-11e4-8327-0025909ad9fa/wypelnieniesciez | ||
> | ki.png[/img][/center] | > | ki.png[/img][/center] | ||
15 | 15 | ||||
16 | 16 | ||||
n | 17 | Oczywiście ścieżki to tylko jedna z metod na wykonanie k | n | 17 | Oczywiście ścieżki to tylko jedna z metod na wykonanie k |
> | ształtu i wypełnienia ubrania. Można to równie dobrze zr | > | ształtu i wypełnienia ubrania. Można to równie dobrze zr | ||
> | obić [b]np. pędzlem[/b]. Pamiętaj tylko aby zrobić to st | > | obić [b]np. pędzlem[/b]. Pamiętaj tylko, aby zrobić to s | ||
> | arannie. Brzegi nie mogą być ani poszarpane, ani rozmyte | > | tarannie. Brzegi nie mogą być ani poszarpane, ani rozmyt | ||
> | ! | > | e! | ||
18 | 18 | ||||
19 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/5/51/5 | 19 | [center][img]http://mwgcdn.net/upload/attachments/5/51/5 | ||
> | 13/2943db26-1576-11e4-a0c5-0025909ad9fa/wypelnienie.png[ | > | 13/2943db26-1576-11e4-a0c5-0025909ad9fa/wypelnienie.png[ | ||
> | /img][/center] | > | /img][/center] | ||
20 | 20 | ||||
n | 21 | [b]Dodatkowa rada:[/b] najlepszym kolorem na wypełnienie | n | 21 | [b]Dodatkowa rada:[/b] najlepszym kolorem na wypełnienie |
> | ubrania jest szary. Taki wyśrodkowany pomiędzy białym i | > | ubrania jest szary. Taki wyśrodkowany pomiędzy białym i | ||
> | czarnym, np. #898989. Na nim idealnie się cieniuje a po | > | czarnym, np. #898989. Na nim idealnie się cieniuje, a p | ||
> | tem zmienia kolor ubrania. Równie dobry jest stonowany c | > | otem zmienia kolor ubrania. Równie dobry jest stonowany | ||
> | zerwony, np. #9d0a0e, | > | czerwony, np. #9d0a0e. | ||
22 | |||||
23 | Otake | ||||
24 | 22 | ||||
25 | Na screenach pokazany jest Adobe Photoshop CS2. Nowsze w | 23 | Na screenach pokazany jest Adobe Photoshop CS2. Nowsze w | ||
> | ersje mogą się trochę różnić. | > | ersje mogą się trochę różnić. | ||
t | t | 24 | |||
25 | Pozdrawiam, Otake |
Encyklopedia Wonderlife